a to the mänd

Precis innan jag åke till Brighton träffades några kompisar hemma hos mig. Amanda fick då den stora äran att ta hand om mina två små J.P Chenet-flaskor eftersom jag inte ville att de skulle vara ensamma ett helt år. Det var på vinst och förlust jag gav iväg dem eftersom jag vet att Amanda är svag för vinet men jag tänkte att man ändå alltid kan lita på henne. Det får bära eller brista tänkte jag och sedan har jag legat här hemma och tänkt på mina två små vinflaskor, hur de mår och så. De brukade ju stå hemma i hyllan och le mot mig varje morgon och nu står de på en annan hylla. Eller gör dem det? JAJAMENSAN! För mindre än en timme sedan fick Beata ett mejl med denna bilden som bevisar att Amänd my Fränd verkligen är något utöver det vanliga. Hon har trotsat alla naturens lagar för trots att jag vet hur det har törstat i hennes strupe så har hon lyckats hålla sig från mina mini J.P Chenets. Det mina vänner, det är en riktig vän det!



Kommentarer
Postat av: a-mänd

den enda gången jag rör dom är när jag vet att du hade tänkt drucka dom, om du varit hemmma. men då smeker jag dom och beger mig där ifrån, för jag tänker då inte dricka dom, men jag ger en fin tanke!

2009-12-05 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0