boxing day

Idag är det en stor dag i England, rean börjar nämligen. Det kommer vara helt sjukt i London idag till exempel, folk köar redan utanför Harrods och har gjort i flera timmar. För mig är det en ganska bra dag eftersom jag vaknade mätt och belåten. Jag ska jobba idag men jag känner mig rätt nöjd med livet ändå. Igår fick jag låna vännerboxen så jag har lite att göra. Dessutom har jag mitt smink för tredje dagen i rad så det slipper jag också att tänka på.

Jag har nog glömt att berätta om damen som kom in en dag innan jul på mitt café, vi fick en chokladask av henne. Det var bara det att den var inte från henne, den var från Gud. Så det tycker jag var himla schysst av honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0