bumblebee

Idag kom jag till min förfäran på att jag och Beata inte hade någon julkalender! Eftersom hon ligger nerbäddad i sängen med feber så gav jag mig ut för att köpa två stycken. Jag fick leta ett tag innan jag hittade de rätta. De flesta hade Thomas the Tank (ni vet det löjliga tåget), disneyprinsessor eller Hello Kitty som motiv men jag kände att Beata och jag är lite tuffare än så. Ni kan ju tro min lycka när jag sprang rakt in i dehär häftiga chokladkalendrarna! Lite extra får man här dessutom eftersom det finns 25 luckor! 



Visst är den häftig?


Kommentarer
Postat av: madelen

hmm... det blir så automatiskt. det är konstigt att det inte går för dig eftersom vi båda använder samma domän. men du kopierar embed code som står på youtube? nu känner jag mig som bloggnörd.

förresten, fan va nice att ni är i brighton!

2009-12-03 @ 20:28:36
URL: http://neledams.blogg.se/
Postat av: Jon

Underbar!

2009-12-03 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0