en hyllning


Kolla vad Elin skriver om mig! Hon ser alltså mig varje dag (precis som i somras) och tröttnar inte utan blir istället VARM I KROPPEN! Det är inte många som blir det. Så nu kommer en liten hyllning till Elin i form av en sång:


I've been climbing rocks and stones,
been collecting broken bones.
I've been swimming across the lakes,
just to find this perfect place.
I got lost into the woods,
I've been covered up in mud.
I've been going through a lot,
just to find this perfect spot.

I have built a treehouse,
I have built a treehouse.
Nobody can see us,
it's a you and me house.
 


Kommentarer
Postat av: Elinnnnnnn

Jag dööööööööööööööööööööör!!!

...nej givetvis inte men gud vilken fin låt du tillägnat mig. Herregud vad jag vill att du ska fara hem, jag och Beata grät nästan av saknad på mingel när vi pratade om dig. Puss på dig hur som haver!! xoxo

2009-12-28 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0