fartfrilla

Jag vill inte vara oschysst men jag känner att jag ändå måste vara det. Jag hoppas inte att jag kränker någon men jag hoppas ändå att mitt budskap går fram. Det är nämligen så att jag tycker att backslick är så in i helvetes jävla fult så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hur tänker man där egentligen? Det ser ju värre ut än när man cyklar i motvind och då är det ju inte ens meningen. Slibbigt och fett ser det ut med. Och dessutom är det så att 100 % av de med backslick som jag har mött har jag stört mig på, vissa mindre andra mer. Dock tror jag säkert att det finns någon med backslick som är trevlig men fult är det i alla fall och därmed basta.



Kommentarer
Postat av: Jen

Ja vilket är värst egentligen, backslick eller hockeyfrilla? Jag kan inte välja!

2009-12-04 @ 00:41:39
URL: http://yennish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0