glöm för satan inte den inre derivatan

Idag är det ett år sedan jag blev evigt befriad ifrån matte. Det betyder alltså att jag aldrig någonsin i hela mitt liv under några som helst omständigheter kommer att räkna matte igen. Imorn är det nämligen nationella provet i matte d. Lisa tycker jag synd om för hon förtjänar inte att göra det provet. Det finns ett fåtal andra som jag inte önskar de fyra timmarnas lidande som exempelvis David (fast jag är inte säker på att han ska göra det) men till de andra säger jag bara have fun med det jävla provet och skyll er själva som valde NV era jävla idioter. Ni ångrar er nu va? Och gör ni inte det, då är ni ännu dummare. Ni kommer i vilket fall aldrig att använda er av matte d igen, och gör ni det kommer ni med största sannolikhet a) bli utbrända b) ha tråkigt c) vara tragiska d) inte ha vänner e) få ett tråkigt jobb eller f) samtliga av föregående alternativ.


Och försök inte inbilla mig att ni tycker detta är kul, det får er bara att verka ännu mer fucked up.
PS. någon från min gamla klass läser detta, hoppas att era utbildningar suger! DS


Kommentarer
Postat av: Jon

haha du är bäst

2009-12-07 @ 22:57:22
Postat av: David

Nu är ÄNTLIGEN över! Woho!

2009-12-08 @ 17:21:21
Postat av: Louise

Det där sista stämmer något alderles utmörkt och jag beskyller min otroliga svaghet att jag inte kan ge upp när jag väl örjat för att jag inte slutade i tid. och nu sitter jag här med något som jag antagligen aldrig kommer att använda. Planen är nu att hitta en rik snygging som jag kan leva på resten av livet.

2009-12-09 @ 01:31:09
Postat av: Sofie

Men, men, men... Jag använder ju matte D (och E o F o...). Jag är ju bäst!

2009-12-10 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0