god jul





Eftersom jag firade jul redan den 20 med Beata är denna dagen endast till för formaliteter. Det är också endast på grund av artighet som jag kommer att öppna presenterna som har skickats till mig. Vad beträffar presenterna till mig själv från mig själv vill jag passa på att gratulera mig själv till utmärka köp och önska mig själv en riktigt god jul!

Ikväll ska jag ut och äta med min chef (som för övrigt är en sjukt bra chef) och några kompisar, och några som inte är mina kompisar ännu men kanske kommer att bli. Det är för att jag inte har träffat dem ännu så jag vet inte. De kommer att supa mig under bordet har de sagt men jag tror inte riktigt de vet vad de har att göra med. 


Kommentarer
Postat av: Jen

Ho ho! Meeeerry Christmas!

2009-12-24 @ 23:04:09
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Frida H

Men hallåå lilla lovisa-fida (aka vem var det som skeeeet) Det heter ju julklappar och inte presenter!!!

2009-12-25 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0