helt sjukt

Om jag någonsin blir frisk ska jag tacka Gud varje dag för att jag är frisk. Jag minns knappt hur det var. En annan sak som indikerar på att jag verkligen är sjuk är att jag spydde lite blod idag! Det är nog det mest hardcore jag har gjort i hela mitt liv. Beata skrattade när jag berättade det så det kanske är det mest hardcore hon någonsin gjort i sitt liv.




Sen är det ju lite intressant hur övertygad Frida är att jag kommer att komma till himmeln. Hur kan hon vara så säker på att jag inte kommer till helvetet? Och i så fall, ses vi där?


Kommentarer
Postat av: Jen

SLUTA SPY BLOD DET ÄR JU SKITÄCKLIGT! Allvarligt talat dock: sök hjälp. Annars måste jag sätta mig på flyget till brighton och det har jag inte råd med. Plus att jag inte vill missa laxen och janssons frestelse på julbordet. SÅ SE TILL ATT BLI FRISK, jag bryr mig inte hur du gör det, om det är lagligt eller inte, bara du blir frisk och slutar spy blod!!! <3

2009-12-18 @ 21:08:43
URL: http://yennish.devote.se
Postat av: Frida H

Alltså min teori är att alla äckliga f-ttor hamnar i helvetet, jag beklagar men du tillhör inte en sådan :P Därför tror jag att du hamnar i hemmeln, MEN om vi ses där är fan frågan. Jag syndar varje dag..

2009-12-21 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0