home delivery

Igår köpte jag väldigt mycket godis men sen blev det inte att jag åt allt. Jag åt bara två påsar med tefat och en påse med sura remmar igår så därför kan ni säkert förstå min lycka när jag hittade en hel godispåse i en påse i morse. Därför blir det godis till frukost och kebab till lunch tror jag. När Beata var här beställde vi alltid home delivery för det var gratis om man beställde för över £ 9. Nu måste jag gå alla 500 metrarna och hämta den själv om jag inte vill betala för home delivery. Men vem vet, det kanske jag vill.  




Firar denna dagen med en bild på mina och Fridas fötter. Detta var innan, under eller efter Killerskonserten på Hultan. Den konserten var förresten något av det bästa jag sett i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0