I come from a land down under

Min farmor har lärt mig att alla ska göra det de är bra på. Så idag när Petra och Anna gick ut och handlade stanna jag och Chizza kvar i lägenheten. Jag skulle också vilja passa på att rätta mig själv, han heter Chizza och inte Shizzo som jag uppfattade det som igår. Anyway, vi stannade kvar och jag bakade lussekatter. Här skulle jag vilja rätta alla andra som säger saffransbullar, det heter nämligen inte så. Om man skulle baka en kanelbulle men byta ut kanelen mot saffran så skulle det bli en saffransbulle. I vilket fall så bakade jag lussekatter och Chizzo rökte på. Men det var kul, han blev bara ännu trevligare av det och vilken mat han lagade hög sedan, herregud min skapare vad mätt jag är nu!


Kommentarer
Postat av: Jen

Fy fan vad nice det låter! Och nice hårfärg as well :D

2009-12-26 @ 01:18:18
Postat av: Frida H

Lovely!! Jag känner på mig att jag skulle ha gillat den där Chizzo-mannen. En reeeedigt fin tomtebild också! Nu ska jag åka till Malmö om 25 minuter, gissa vem som inte har packat ännu.... why, god whyyyyyyy!?

2009-12-26 @ 09:46:32
Postat av: Anonym

bra blogg! skönt med nån som inte är så seriös hela tiden:D

2009-12-27 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0