IK

Här kommer lite betraktelser från mitt forna Karlshamnliv som jag tänkte ta upp nu. Detta var nämligen något som jag störde mig på ganska ofta när jag loggade in på fejjan och såg dessa otroligt ointressante statusuppdateringar om totalt nonsens. Oftast var det träningsbiten jag störde mig på men sedan finns det också dem som skriver hela romaner på facebook och trots upprepade försök att på facebook få dem att sluta kommer här även ett på min blogg. Jag bifogar bilder så att ni bättre kan hänga med och kanske förstå vad jag menar!

Som ni ser nedan är det här med att skriva ut träningen på sin facebook är ett vanligt fenomen. Folk tränar och tränar, helst på Motiva eller en tråkig promenad och skriver ut det på sin facebook som om det vore något bra. Kolla själva.



Angående denna träning:

1) Intresseklubben antecknar
2) Fy fan vad tråkiga liv ni har
3) Varför är dem inte smala/vältränade? Hade jag tränat så ofta och mycket hade jag vart fit som tusan!

 


Kommentarer
Postat av: Frida Horney

finns det verkligen folk som tycker att en jogging runda är lång och skön? Okej att det kan vara fint att röra på sig då och då och kanske t.om få lite luft på köpet, men man joggar väl inte och tänker "fan vad skönt?"

2009-12-08 @ 18:06:27
Postat av: LOVISA VI ÄLSKAR DIG!!

Hahaha, VI har stört oss på Linus det senaste året och på hans statusuppdateringar som INGEN, ja menar INGEN bryr sig ett skit om!



Tränar

Duschar

Äter



JA VA FAN IS THE BIG DEAL?!

Ska du börja skriva "skiter" med eller Linus?!



Du är BÄST Lovisa, vi saknar dig så mycket!

2009-12-08 @ 20:40:15
Postat av: Lina

Säger bara Hahahaa...!

2009-12-09 @ 17:13:26
Postat av: Svantemannen

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-12-09 @ 20:02:17
Postat av: Jen

Du tog orden ur min mun. Jag har alltid lust att kommentera "MEN JAG SKITER I HUR MYCKET DU TRÄNAR!!!" man kanske borde börja leva ut sina luster så vi kan få ett stopp på detta? :P Nej, jag vet vad jag ska göra. Just wait and see.

2009-12-11 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0