isbollar

Som om gårdagens tragedier inte var nog så gick jag på hemvägen förbi en flock ca 14-åriga snorungar som stod och bollade hotfullt med sina snöbollar. Det blir synd om den som kastar på mig tänkte jag och det är faktiskt helt sant. Varje gång någon har kastat en sån där riktigt hemsk snöboll på mig så har jag skällt ut dem efter noter. Men nu skulle det ju bli lite svårare eftersom jag skulle behöva skälla på engelska och det är man ju lite ovan vid. Men jag började öva upp några riktigt slagkraftiga ord inne i mitt huvud. Jag blev aldrig riktigt nöjd men jag tyckte ändå att det dög. Helt i onödan gjorde jag det förstås eftersom det inte var på mig snöbollen hamnade.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0