jag trodde engelsmän var artiga

Nu är jag förbannad! Idag gick jag ner till en affär på hörnan för jag var lite godissugen. När jag var där fick jag även syn på saft, läsk, chips och Nutella så jag köpte det också. Det var bara jag och hon som stod i kassan som var i affären så hon tyckte väl att det passade sig med lite småprat. Hon tittade menande på mina varor och sen sa hon "girlytime?" Jag log lite för jag vet inte vad girlytime är och sen frågade hon "ooh, do you have your period?"

URSÄKTA MIG!?

För det första, nej jag har inte min period, alltså min mens!
För det andra, om jag hade det, vems mens skulle jag annars ha!?
För det tredje, så frågar man absolut inte. Kan man inte få äta lite Nutella ifred eller?
För det fjärde, om jag verkligen hade min perod, tänk hur arg jag skulle vara nu då!


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahha ! DETTA GJORDE MIN DAAG!:D

2009-12-29 @ 01:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0