just det!

Idag hände en sån himla fin sak också. Det är verkligen isgata här i Brighton. Alltså verkligen ungefär en dm tjock is på trottoarerna. På den gick jag hem från tågstationen ikväll och då gick det förbi en kille i min ålder. Han hasade sig fram på ett liknande sätt som jag. Sen när vi gick förbi varann så sa han ”good luck!” Och han menade det! Alltså verkligen! Det var inte liksom "lycka till att ta dig hem utan att ramla, idiot" utan han önskade mig all lycka att ta mig fram till ytterdörren utan några skador. Och det gjorde jag också!

Kommentarer
Postat av: Jen

Såna människor som den killen, och när sånt händer, jag känner verkligen kärlek för det!

2009-12-19 @ 23:15:03
URL: http://yennish.devote.se
Postat av: Frida H

Tänk om det var ödet!!! Det kanske var mannen du kommer gifta dig med på en såndär drive-in-wedding i las vegas!

2009-12-21 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0