karma

Jag lever fortfarande men om jag dör nu är det nog pga läkemedelsförgiftning. Har ätit ganska många värktabletter av olika slag. Jag har väl i mig ca 1 gram ibuprofen och kanske 1.2 gram paracetamol. Om det nu stavas så, orkar inte googla.

Tänkte ta upp en viktig sak också. Det är nämligen så att jag för första gången i mitt liv har smakat sojamjölk. Det var så sinnessjukt vidirigt att Guds änglar i himmeln grät när jag svalde ner det. Det smakade som mald risgrynsgröt fast nej, ännu värre eftersom risgrynsgröt ju är gott men det ska liksom vara i sin rätta konsistens. Jag har därför dragit slutsatsen att alla mjölkallergiker härstammar från ett ont släkte och bestraffades av Gud genom att inte tåla laktos (som det ju är i väldigt mycket gott). Alternativt blev de bestraffade på detta sättet för att de var onda i sitt förra liv. Vad beträffar allergier mot mjölkprotein och dyl tror jag att det bara är hittepå. 
 

Ni ska se de som kommer till Rökeriet och inte kan äta sillen för den är stekt på samma stekbord som spättan vars panering KAN innehålla SPÅR av mjölkpulver. Håll er hemma!




Här är jag! Med en liten fågel som jag och mamma hittade. Jag kan äta choklad, dricka oboy, äta smör och ost, grädde, glass och ja, i princip allt jag vill. Fan vad jag måste ha uppfört mig i mitt förra liv.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Mm och gissa hur glad jag är över att min pojkvän gått och blivit vegan?? Varje helg jag varit med honom får jag sjuka absitnens behov av en stor kött bit. Inte ens vanliga pannkakor äter han!! Inte ens ost på frukostmackan. Ja du förstår, det är ett under att vi fortfarande håller ihop!!

2009-12-16 @ 16:10:28
Postat av: Frida H

om du inte uppdaterar snart räknar jag med att du är död. Isf får du ha det så bra i himlen, vi ses sen! Ciao

2009-12-18 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0