let the right one in

Joe på mitt jobb måste vara bäst! Han ser lite farlig ut, inte gangster men tuff typ. Lyssnar på grunge och har piercings osv. Men sen är han så sjukt snäll, det är helt galet. Och han berättar för mig hur sorlig han tyckte Ice Age II var när Manfred får se grottmålningarna av hans förfäder. Och då blir jag så glad för jag älskar när en person är sådär oväntad, det kan ju vara det bästa som finns efter när någon verkligen lever upp till myten om sig själv! Han tyckte synd om mig igår och tog med sig några filmer till mig och igår kollade jag på Let the right one in. En engelsk film trodde jag men nej, den var ju svensk. Antingen är jag sjukt efter och har missat den eller så har den inte varit alls hajpad i Sverige. I vilket fall kan Twilight slänga sig i väggen eftersom det här också var en vampyrfilm men så sinnessjukt mycket bättre och finare. Jag älskade den och så fick jag höra lite svenska, det är inte varje dag precis.



Kommentarer
Postat av: Jen

"låt den rätte komma in" jo det har varit massa snack om den här, så jo du är väl lite efter i så fall ;)

2009-12-22 @ 14:17:36
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Lovisa.... det är ju världens sämsta film!!!! Det värsta i hela filmen är när hon blir påhoppad av de där katterna. Bläh.

2009-12-23 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0