london

Idag var vi i London hela dagen, vi skulle hämta Beatas dator men råkade handla ganska mycket saker. Bland annat köpte jag 5 par skor varav inget jag provade innan. Tror de passar, ska prova dem imorgon och se för nu orkar jag inte. Nu när jag räknade efter var det visst 6 par men jag hade converse (jobbiga att snöra upp) och jeans (jobbigt att böja sig ner). Beata köpte en jättefin klänning i fairtrade tyg så det applåderade jag! Sen tror jag att hon handlade en julklapp till mig också för hon smög iväg en gång, hoppas!  

Några saker jag märke var att det är lite rulltrappsbrist i vissa affärer. Då är det extra oschysst att det lägger rean på tredje våningen (urban outfitters). Eller när de luras och har en rulltrappa som går ner men sen när man ska upp så måste man gå i vanliga trappor (new look). Vi åt på McDonalds två gånger idag också. Sen sa jag högt till en som var sjukt jobbig att hon skulle gå hem och lägga sig på svenska såklart men hon var tyvärr svensk.  


Skyltdockorna på Topshop liknar Lord Voldemort, kommer inte att handla där igen!



Kommentarer
Postat av: Frida H

Så fruktansvärt omoraliskt mot oss som känner Harry Potter. Tänk om de skulle haft Usama bin laden som skyltdockor i NY t.ex!! Hittade du star wars tröjorna? :)

2009-12-15 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0