lycka

En på mitt jobb var i London igår och där finns en affär som heter Scandinavian någonting och hon skulle dit så jag bad henne köpa en Kalles kaviar. Idag fick jag den, vilken lycka! Jag är proppmätt på kaviarmackor nu. För er som inte vet så är kaviar en av mina favoritfödor och jag har haft abstinens. 




Ps. Pannbandet som jag bär på bilden har ingen mindre än jag själv stickat. Om ni vill vara lika häftiga som jag och ha ett Lovisastickat pannband så kommentera inlägget med önskad färg samt adress så jag vet vart jag ska skicka det. Allt jag vill ha som betalning är lite godis när/om vi ses.


Kommentarer
Postat av: Frida H

WOHO då är vi två som stickar. Fast jag har stickat till både mig och hannah, i lilla ULL-garn! Det rekomenderas ej det kliar som fan.. men vill man vara fin får man lida pin.

2009-12-23 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0