mose

Idag har jag varit i London. Det är så sjukligt fint där nu! Eftersom jag typ har haft SARS eller nått så var jag väldigt kraftlös. Så ni vet uttrycket ”det svartnade för ögonen”. Det är inget uttryck utan det kan bli så. Jag blev kompis med en jättefin punkare som hette Rob också! Han var så himla perfekt Londonpunkig så det var inte klokt med en supersnygg tatuering på armen så jag blev väldigt avundsjuk. Sedan har jag fått en ny idol. Det var en ca 210 centimeters lång väldigt svart man som verkade väldigt artig dessutom. Han liksom plöjde genom folkmassan som befann sig i Londons underground vid rusningstrafikens värsta tidpunkt men utan att röra dem. Han ingav alltså väldigt mycket respekt. Skulle ta fram kameran för att få en bild men jag var tvungen att halvspringa för att hålla jämna steg med honom. Men det var typ som när Mose delade röda havet.




Matte på bilden har inget med texten att göra men jag gillar honom så jag tänkte att han passade bra på bloggen en dag som denna.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Det känns faktiskt lite jobbigt att jag inte läst din blogg på några dagar, så jag kompenserar det med att kommentera varje inlägg.. det var inte mitt fel men min pojkvän är lite natzi när det gäller hans dator. Se men inte röra liksom. Scary när man tänker efter.. eller det kanske stavas "hemligt-porr-innehåll-som-flickvänner-inte-får-se"? hahaha isf.

2009-12-21 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0