När en blind leder en blind faller båda i gropen

Det har väckts någonting inom Beata. Hon fick igår veta att Frippe R har sålt systembolaget till Frankrike. Hon är förbannad. Det här var något hon inte visste tidigare och jag råkade släppa bomben precis innan vi skulle gå och lägga oss, det blev en sömnlös natt.

 ”Jag vill väl inte gå till systemet och känna att jag lägger pengarna i nån jävla fransk ficka.” 

"Svenska folket har ju aldrig köpt alkohol som vi gör nu, jag menar det är ju ett enormt alkoholmissbruk, tänk vad mycket pengar det hade dragit in."


Hon är väldigt ekonomiskt medveten, den där Beata Magnusson. Tråkigt bara att inte hon är stadsminister.  


Här ser vi henne på P&L09 där hon klubbar ett mycket viktigt beslut






Ibland tycker jag nästan lite synd om honom för han är så ful men det kan han ju inte hjälpa.


Kommentarer
Postat av: Jen

Kan det verkligen stämma!? Det är inte så jättemycket fakta jag minns från gymnasiet men jag minns faktiskt detta från sh med mackan: Trots att sverige har så hög alkoholskatt går vårt samhälle ändå back på alkoholen pga all missbruksvård, rattfylleri osv osv. Hur ska det då gå nu om vi inte ens har alkoholskatten kvar?? Reinfucker.

2009-12-14 @ 00:14:16
URL: http://yennish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0