omg

Jag säger det inte ofta men oh my God! Jag är nu ännu mer förbannad än tidigare. Jag hamnade på en killes blogg nyss. Han verkade först helt okej, var också irriterad för att folk inte förstod att han aldrig kommer vilja ha barn, han tyckte det här med PJ och fjortisbloggarna hade gått för långt osv. Fast han ljög att han hade tagit en bild som jag har sett på gooogle men jag hade överseende med det på grund av att han verkade rätt grym faktiskt. Men det tar jag tillbaka och jag skäms för att jag ens har varit inne på hans blogg som var sjukt PINSAM!

Han hade seriösa bantningstips på sin blogg. Här följer en paus så att ni också har tid att skratta honom rakt upp i ansiktet som jag gjorde. En kille! Kom igen, ifall någon av mina bästa killkompisar, säg David eller Svante hade en blogg med bantningstips (not like that's ever gonna happen) så hade jag dött. Seriöst dött. Banta är so 2008!

Här tror ni kanske att det var nog med klagande men icke. Han funderar nämligen på att köpa en päls. Så alltså en kille som bloggar, bantar och vill ha en päls..

Här tänkte jag runda av men jag skrollade ner på hand blogg och jag höll på att sätta min Nutella i halsen. I vanliga fall tycker inte jag synd om anorektiker osv eftersom jag anser att det är självförvållat men det sitter osäkra 13-åriga tjejer som läser "sveriges största manliga modebloggares" blogg. De kommer att läsa detta och tro att size zero är det som gör en lycklig och att modellvänner, Anna Anka och bulgursallad är livet. De borde läsa min blogg istället.

As far as I'm concerned kan DennisM ta och skärpa sig och komma tillbaka när han har något att blogga om som visar att (om) han har något mellan öronen. För nu är jag förbannad på riktigt.





Kommentarer
Postat av: Amira

dennism är grym! du måste ha missuppfattat hans tips dom är mer som hälsotips och inte bantning. han är ju till och med noga med att påpeka att man inte ska ändra om sin kost utan råd från dietist och föräldrar om man är under 18?

2009-12-28 @ 18:31:29
Postat av: eric eric eric eric eric eric

jag håller med dig fullständigt. Läste det inlägget med gummibanden..hahaha. Fan bra med sånna som du som säger emot!

2009-12-28 @ 21:19:07
URL: http://ericgrant.blogg.se/
Postat av: Jen

eh... näe.

2009-12-30 @ 13:48:18
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0