sale

Jag tror inte riktigt att mellandagsrean i Sverige går att jämföra med det fullständiga kaoset som var inne i London idag, och då var det ändå andra dagen. Jag var inne en sväng på Harrods och jag fick pressa mig genom parfymavdelningen för att komma vidare till sminket och därefter vidare till godisavdelningen som blev min slutliga destination för jag orkade inte mera. Det var värre än en SMKkonstert.

Men en rolig sak hände på tåget, jag satt mitt emot en man som liknade the Green Goblin från Spiderman 2 så sjukt mycket. Det var nog han. Jag skulle smygfota men han blängde hela tiden så det gick inte.

Jag har även handlat lite på rean så jag har tjänat 4500 kr idag också, det är väl det bästa med denna dagen!





 

Kommentarer
Postat av: nea

jag hoppas du tog dig fram i folkmassan med "jag måste spy" repliken! ;D

2009-12-28 @ 02:41:03
URL: http://kalasnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0