SYO-Per

Alltså jag måste bara säga detta, för alla som går eller har gått på Väggaskolan vet vem SYO-Per är. Han är i alla fall helt väck, alltså seriöst han är han borta. Han är också väldigt dålig på sitt jobb men jag tycker ändå att han är rolig. Det som skulle ta en normalintelligent sjuåring tar Per dubbelt så lång tid. Men jag kom att tänka på en av de bästa gångerna och det var när han förslog Jennifer att hon skulle bli ordningsvakt. På fullaste allvar. Och han är SYO-konsulent. Tack till mitt minne som gjorde att det minnet ploppade upp, bara sådär.



Kommentarer
Postat av: Frida H

Hahahaahaha!! Syo-per tyckte att jag borde börja på EC, dels är han en förrädare och dels var det ett dåligt tips. Men jag gillar honom ändå!!

2009-12-30 @ 21:47:35
Postat av: Jen

HAHAHA!!!! Och tack till dig som påminde mig om detta! Hahahahaha det roligaste med det var att jag i princip frågade hur man utbildar sig till socionom och ändå fick han idén att jag skulle passa som ordningsvakt och började babbla en massa om det. Han är verkligen en mystisk, lång man den där Per! (med väldigt äckliga tånaglar)

2009-12-30 @ 23:24:21
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Jen

Och han måste vara den enda i världen som har tänkt "ordningsvakt" när han träffat mig. Fast å andra sidan är jag ju ganska biffig! ...

2009-12-30 @ 23:26:55
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0