tasty murder

Jag är den enda jag vet av det kvinnliga könet som inte äger varken päls eller skinnjacka. Päls tycker jag är förjävla fult, det ser bara vulgärt ut om ni frågar mig. Dessutom vill jag inte att något stackars djur ska dö för att jag ska ha det på mig. Speciellt fula är dehär pälsvästarna som finns nu, var är meningen med dem!? Det är ju jättejobbigt att frysa om armarna. Sen är det kul att jättemånga stenhårda vegetarianer som tycker att kött är mord har skinnjackor. Vart hittar man logiken i det? Man kan liksom inte äta djur men man kan ha de på sig. Då gör jag hellre tvärtom. Och de gör jag ju också, tror det blir lammkebab idag!


Kommentarer
Postat av: mulva

fejkskinn och jag är den andra av det kvinnliga könet så nu vet du en till

2009-12-09 @ 18:48:17
Postat av: Jen

Fur? I'd rather go naked!

2009-12-11 @ 15:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0