ulrika sandnabba

Min mamma har en blogg. På den har hon varit ond nog att lägga upp bilder på julmaten som hon har lagat. Det är som att strö salt i mina sår. Tack mamma, nu känns det bättre. Jag tar tillbaka alla gånger som jag har sagt att julmaten är överskattad. Jag vill ha köttbullar, julskinka, Janssons, sill, paté, knäck, pepparkakor och glögg. Allt ska vara mammas hemlagade utom sillen, den ska komma från Rökeriet. Och knäcken och pepparkakorna ska jag ha gjort. Och att göra hemgjord glögge ska mamma för Guds skull aldrig försöka sig på igen, den blev ett fatalt misslyckande som alla i vår famlij försöker glömma.

Men annars vill jag att allt ska vara mammas hemlagade.





Kommentarer
Postat av: Frida H

Men hallllååååå!! Då måste du ju länka fru sandnabbas blogg!

2009-12-30 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0