you sick bastard

Idag hände något som var så himla mycket inte okej. Jag stod och snackade med någon på jobbet och fixade med något. Sedan kom det fram en man, tyvärr inte kille utan man, till mig och jag trodde han skulle fråga något. Det gjorde han inte utan han pussade mig! Den sjuka jäveln trodde att det var okej att pussa mig! Som tur väl är så är jag snabb och han vända kinden till annars hade det kunnat gå riktigt illa. Sen bara drog han, snabbt som tusan ut ur dörren och sa "new years-kiss". Själv gick jag och tvättade min kind.



Denna dagen sörjer jag till en bild på polispådraget som var runt Waldorf Astoria i NYC när Mrs Obama var i stan.


Kommentarer
Postat av: A-MÄND

vad hände där?

2009-12-29 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0