you´ve got a friend in me

Detta ska ju inte vara en tråkig blogg så jag har inte skrivit om saker som jag tycker är tråkiga eller sorgliga. Jag har istället skrivit saker som jag tycker är roliga eller som jag har blivit arg på. Men nu har det hänt en sorglig sak i mitt liv som jag nog måste skriva om. Det är nämligen så att Beata har åkt hem på obstämd framtid och jag känner mig ensam. Sjukt ensam. Men det värsta av alla är att hon tror att hon är en dålig kompis och så är alltså INTE fallet. Exempel på dåliga kompisar är Mörrumspacket (nej, inte alla som kommer från Mörrum) som hänger i ett stort tjejgäng men snackar så fruktansvärt mycket skit om varandra så det är inte nådigt. Det är att vara en dålig kompis och sån är inte Beata. Dessutom tillhör hon inget tjejgäng, hon tillhör mig.






When the road looks rough ahead
and you're miles and miles
from your nice warm bed,
just remember what your old pal said
boy, you've got a friend in me



Kommentarer
Postat av: Jen

Aint no sunshine when she's gone (8) Men du det skulle va trevligt att hälsa på dig. Om jag hittar nån lämplig att råna så kommer jag på dirren.

2009-12-22 @ 14:22:08
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: - En i "Mörrumspacket"

Ha! Jag försöker finna ett ord för att beskriva dig, Lovisa .. men det är lättare sagt än gjort. Jag tänker inte sjunka så lågt och dela med mig av information angående hur du behandlar dina "vänner". Även du är ett exempel på en dålig vän, ett praktexemplar. "En slyna med fruktansvärt höga tankar om sig själv" var det någon som sa om dig, och jag är redo att hålla med ..

2009-12-23 @ 18:32:04
Postat av: Lisa, Bettan, Li, Elisabeth (kart barn har manga namn)

Jag hatar bloggbrak, faktiskt ar det nagot av det varsta jag vet da jag tycker att det tyder pa en extrem omognad och en desperat langtan efter att bli 14 igen...men for att att citera Tony: MEN For det forsta om ni tycker de har sakerna om Lovisa ar jag inte saker pa att ni ar hennes vanner, och om ni da inte ar hur kan ni da veta hur hon behandlar sina vanner? for det andra: da jag anser mig vara en av Lovisas narmaste vanner kan jag meddela de som onskar veta att Lovisa ar den arligaste, trevligaste och mest lojala manniska man kan hitta och hon har vanner som staller upp for henne no matter what! sug pa den ni!

2009-12-23 @ 22:27:03
Postat av: Jen

1. "En i mörrumspacket" - kul att du kände dig träffad av beskrivningen.

2. "En i mörrumspacket" - Lovisa vågar stå för vem hon är och vad hon skriver så där är det 1-0 till henne.

4. "ÄVEN du är ett exempel på en dålig vän.." - Kul att du erkände att du själv är en dålig vän, där sprack din anledning till att käfta emot så din kommentar var i princip totalt onödig förutom att den gav oss ett gott skratt :D

5. Jag är en av många vittnen till att Lovisa är en prima vän så det finns liksom ingen mening att försöka övertyga någon om nåt annat.

2009-12-23 @ 22:58:42
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Frida H

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH jag antar att du började skratta högt för dig själv när du läste kommentaren från mörrumspaket? 1. Varför ta åt sig om det inte stämmer?? 2. Varför sjunka så "lågt" och ge igen? om man nu tyckte det var lågt. 3. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!! Det var det roligaste jag någonsin sett. Haha jag skrattar högt. ALLTSÅ jag kan inte ens beskriva hur ofantligt rolig denna mörrums människa är. Gotta love it!

2009-12-23 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0