bite me

Hej, jag heter Lovisa och jag är TV-narkoman. Tror jag har ärvt det av mormor så jag vill tacka henne för det!

Här är de TV-serier som jag sett alla avsnitt/alla avsnitt som kommit ut av:

* That 70's show
* Vänner
* Desperate Housewives
* Gossip girl
* Grey's Anatomy
* Sex and the city
* Prison Break
* O.C
* The Hills
* Ugly Betty
* Nanny


Här är de TV-serier som jag följer och har sett de allra flesta/många avsnitt av

* Without a trace
* Veronics Mars
* Studio 60 on sunset strip
* Everybody hates Chris
* Dharma & Greg
* 2 1/2 men
* Melrose Place
* Ally McBeal
* Big Bang Theory
* Christine
* House
* Heroes
* Gilmore Girls
* Joey
* Little Britain
* Reba
* Family Guy
* Kyle XY
* Will & Grace


Nu har jag inte räknat med alla de barnprogram jag sett men som ni ser har jag en hel del erfarenhet inom ämnet. Tro mig därför när jag säger att True Blood suger! Det är så jävla dåligt! Skandal att det får ta upp en hel timme/vecka i TV när man kunde fyllt den timmen med något bra. Jag såg avsnitt ett, två och tre när de kom ut i USA och jag hade inte ens höga förväntningar eftersom jag tycker vampyrer är löjliga. Om sanningen ska fram var mina förväntningar extremt låga eftersom bilderna till serien ser sjukt tattiga ut och ÄNDÅ så sög den så jävla mycket. Det är tre timmar jag aldrig fåt tillbaka igen.

Så ni som aldrig har kollat på True Blood, gör inte det heller! Och till er som redan har sett ett avsnitt, jag beklagar förlusten av den timmen. 

Jag är ledsen om jag krossar en dröm eller två men till er vampyrlovers, 
VAMPYRER FINNS INTE PÅ RIKTIGT, FATTA DET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0