brighton fashion week


Alla som känner mig bra har säkert någon gång hört mig uttrycka min sorg och frustration över att det inte verkar göras sparkdräkter i vuxenstorlek. Nu menar jag inte byxdressar utan sådana sparkdräkter som bäbisar har, som går enda från halsen ner till fötterna. Jag var ju lite osäker på Brighton som stad innan jag kom hit, var det verkligen rätt? Skulle det vara roligt här? Skulle jag trivas? Den första dagen fick jag mina frågor besvarare. När jag och Beata gick in i en affär hängde den där och tittade på mig i all sin turkosblåa flärd. En livs levande sparkdräkt i fleece, med mönster av små apor och halkskydd under fötterna.
 Jag slog till. 


£ 8 fick jag betala och nu är dem slut. Sparkis, jag tackar Gud fader i himlen för att du är min.

Här ser ni Herman i sparkdräkt från höstkollektionen 09
Här ser vi Herman i sparkdräkten, fall/winter09









Kommentarer
Postat av: Jen

I'M SO HAPPY FOR YOU! Och jag kommer vara den flitigaste kommentatorn i din blogg.

2009-11-21 @ 22:27:52
URL: http://yennish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0