den sista idioten är inte född ännu

Vill ni veta en jätterolig sak? Det finns en som bor i k-town som är en riktigt stor disaster. Det finns självklart inte bara en men just där här personen utmärker sig lite extra så jag vill gärna dela med mig av en väldigt rolig sak som handlar om honom.

Han har på grund av för mig okända anledningar gått om ett år i skolan. Han kanske helt enkelt inte hade det som krävdes av någon i hans ålder just då. Han har det i alla fall inte nu. En av de allra roligaste sakerna var när han sa att han skulle åka några veckor till Spanien för att festa, ha kul och ta det lugnt. So far so good, om det ändå hade varit så att han åkte till Spanien. Nej istället tog han sitt pick och pack och drog till Sveriges tredje största stad där han gömde sig för omvärlden i en av mina bekantas lägenhet. För att storyn skulle bli så vattentät som möjligt solduschade han med jämna mellanrum så att när han återväde till Karlshamn inte skulle vara så blek. Jag hade ganska svårt att hålla mig för skratt när han en dag dök upp på mitt jobb, brun som en pepparkaka och hälsade lite motvilligt på mig. Jag frågade om hans bränna och han berättade att han hade varit i Spanien. Sedan gick jag in i köket och skrattade i ungefär en kvart. Detta är helt sant men det är bara jag och två andra till som vet om det om man inte räknar med han själv förstås.


Vidare har han slagits en del på krogen (Harrys självklart, vart annars?) och raggat på småtjejer som till och med dem var lite out of his legaue. Men de sistnämnda sakerna var inte så kul, de hör liksom till när man har bott i Karlshamn en viss tid och inte riktigt vet vad man ska ta sig till.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

WHAT? vem är denna person^^

2009-11-25 @ 12:01:10
Postat av: Jen

HAHAHAH!!! Det var ju droppen xD jag vill veta vem!

2009-11-26 @ 03:05:13
URL: http://yennish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0