gotta love em leggingsguys

I love leggings! Det kan väl inte ha undgått någon eftersom jag i princip bor i leggings. Jag har till och med gått över till att använda det som vanliga byxor. Men det är så mycket mer än kärlek och passion som jag känner till mina leggings, det har nästan blivit som en besatthet. Jag går ständigt runt och oroar mig för vad som ska hända när leggings inte är modernt längre och affärerna slutar sälja dem. Vad ska jag göra då? Det kanske är bäst att jag köper på mig ett stort lager nu medan det finns, så kan jag ha leggings i all evighet. Eller så får jag lära mig att sy egna.

Men det finns en sak med min leggingsobsession som jag har hållt lite hemlig. Det är nämligen så att jag på allvar tycker det är riktigt snyggt när killar har leggings. Dessutom blir jag alldeles varm i kroppen när en kille sätter på sig ett par leggings för första gången och upptäcker hur skönt det är. Dessutom har jag haft turen att träffa ganska många leggingskillar i mina dar. 

Vi kan börja med David. Det var faktiskt jag som gav ett par leggings till honom en gång men jag tänkte att han aldrig kommer att använda dem men ack så fel jag hade. Jag har till och med fått ett sms av honom där det står att han tackar mig för dem från djupet av sitt hjärta.

Sedan har vi Matte, det bästa med honom är att han är den ultimata leggingskillen. Han hade det rätt mycket på arvikafestivalen och det var så jäkla snyggt. Tänk om man hade kunnat bära upp ett par leggings som honom.

Sen minns jag att jag såg en kille på siesta som hade leggings och jag sa att det var snyggt och han blev glad. Som så många gånger innan var det inte meningen att han skulle höra vad jag sa men nu gjorde det ju inget.

Sist men inte minst har vi Linus. Han fick prova mina spandexleggings här i Brighton och blev såld. Dagen efter gick vi till H&M där han köpte sig ett eget par som var rosa.








Har ni någonsin sett något så stiligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0