i want candy

Eftersom jag har jobbat i Sverige så har jag också betala skatt där. Och eftersom folk är dumma nog att röka, skjuta varann, slåss och köra rattfulla så får man ju betala en hel del till sjukvården varje år. Frippe R åker ju även en hel del taxi och flyg till ställen som jag i ärlighetens namn inte tror det är någon som helst nytta att han befinner sig på. Sedan finns det dem som fuskat något alldeles otroligt med skatter och bidrag. Alla som sitter i fängelse kostar en förmögenhet för att inte tala om kungafamlijen.

Därför så känner jag mig generös nog att bjuda Mona Sahlin på en toblerone. Kom igen, det är väl inte för mycket begärt? Kvinnan var ju bara sugen på godis och det är verkligen något jag har förståelse för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0