jag är ju hälsan själv?

Jag har under veckan som gått fått klagomål på att mina skönhetstips inte är hälsosamma och att de inte fungerar om man vill se bättre ut. Detta avfärdar jag bestämt och jag har även utfärdat en fatwa över de som klagade. Jag skulle också gärna vilja bevisa vad som kan hända om man inte följer mina tips och därmed också göra det klart för alla att de är väldigt hälsosamma.

Såhär kan det gå om man inte följer tips nr 1,2,6,7 och 12. Alltså ät vad du vill när du vill, börja gärna dagen med godis, det viktigaste av allt: motionera ALDRIG, kom ihåg: glass = yoggi och chips = knäckebröd och drick inte för mycket vatten, då sköljer du ur viktiga mineraler från kroppen utan håll dig till läsk, juice, saft, öl, vin eller sprit:


Såhär kan det gå om man inte följer tips nr 8, alltså klipp dig när din frisörkompis säger att det är dags:




Såhär kan det gå om man inte följer tips nr 4, tvätta aldrig av dig ditt smink:





Såhär kan det gå om man inte följer tips nr 9, alltså sminka dig inte om du inte absolut måste/gärna vill:


Kommentarer
Postat av: Jon

Du är bäst

2009-12-01 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0