lifestyle of the rich and famous

Jag har fått ett jobb men ett sådant behöver inte Beata.

"Nu ska jag starta en Myspace och bli känd"

Försörjer du mig då, Beata? Eller kommer du ens att komma ihåg mig? Tänk om all berömmelse stiger dig åt huvudet och jag kommer för alltid att prata om dig som en av mina närmaste men du kommer inte att känna igen mig på stan? Jag undrar inte om utan hur rik hon kommer att bli. Så kommer hon bli ett borgarsvin som spottar på fattiga som hon passerar i sin nya päls. Second hand är för fattiga/tjocka! Tala ut om sin fejkdåliga barndom och flasha asset på Twitter. Bli kompis med GaGa, Rihanna och gänget. Hänga på Stureplan, när hon är i Sverige vill säga. Starta catfight med Heidi Pratt, eftersom de numera är i samma branch. Men mig har hon sedan länge glömt.

Men det kommer inte att bli så, hon klarar sig aldrig utan mig. Hon är riktigt nervös där borta i den andra sängen. "Tänk om jag gör fel, vad händer då?" "Vad ska jag skriva på zipcode?" Hon tar sig på hjärtat! Det är en riktig utmaning. Hur går det?, frågar jag. Först får jag inget svar men sedan: "Jag fattar ingenting!" Nej jag tänkte väl det, hon behöver sin burk. Beata kan inte ens starta sin egen Myspace, ni vet den som kommer göra henne så där riktigt känd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0