messy

Min far, mamma och Mats skulle nog beskriva vår lägenhet med några av dessa fraser idag:


Sju svåra år - Mamma
Sju svåra år räcker inte - Mamma
Bombnedslag - Mamma och Pappa 
Ser ut som stryk - Pappa
Knarkarkvart - Pappa
Heroinkvart - Pappa
Kokainkvart - Pappa
Rövarkula - Pappa
Hej kom och hjälp mig - Mamma
Ditt rum har nått sitt lågvattenmärke - Pappa
Insidan av en UFF-kontaier - Mats
Svinstia - Pappa
Ulf Lendl skulle få en hjärtinfarkt om han gick in här - Mamma


Vad fyndiga de är ändå, mina föräldrar. Men jag undrar verkligen vad en rövarkula lite mer konkret är, det har jag aldrig frågat pappa. En kvart är också ett festligt ord på ett tillhåll tycker jag! Idag är det visst första advent, det hade jag helt missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0