min desperata hemmafru

Idag var min första dag på jobbet, det är ett café därför kom jag hem proppmätt. Sen åt vi så nu är jag ännu mättare. Det är nice att vara mätt men nu är jag lite för mätt, dock inte på spygränsen där jag ibland befinner mig. Två gånger har den till och med korsats.

För någon dag sen sa Beata till mig såhär:
"Nu har du jobb, jag ska söka men jag säger dig en sak; får jag inget jobb så ska jag bli din hemmafru. Jag ska diska och städa, helvete jag ska till och med tvätta din tvätt. Maten kommer stå på bordet när du kommer hem. Jag kommer ta mycket seriöst på detta"

Jag vill bara säga:

1. Anna Anka kan slänga sig i väggen för jag har den bästa hemmafrun.
2. Och kompisen!
3. Snälla Gud, gör så att Beata aldrig får ett jobb.



Kommentarer
Postat av: Jen

Hahahah, himmel vad härligt och bilden toppade allt! Fast beata kommer väl få ett jobb som artist? Jag tog en titt på hennes myspace och det ser lovande ut tycker jag! Jag ska gå in och bli vän med henne på en gång faktiskt så jag kan skryta om det sen när hon är kändis!

2009-11-26 @ 02:51:58
URL: http://yennish.devote.se
Postat av: rebecka

haha, stackars beata ;p

2009-11-26 @ 15:00:50
URL: http://rebeckaperbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0