regular decaf soya latte to go, please

Idag har jag varit på mitt jobb, jag började kl 8 så det betydde att jag behövde vakna tidigare än jag gjort på över en månad. Jag klev upp 07:38 eftersom det inte ens tar en hel låt på ipoden att gå till jobbet.

Tråkigt nog behövde jag öva på att göra kalla drycker idag så som dubble chocolate frappe, dubble chocloate banana frappe, strawberry frappe och frappuccino som jag sedan fick dricka upp själv. Men jag tog hem strawberryn till min hemmafrau.

Sen kom jag att tänka på en sak som Steven sa till mig en gång;
du som inte tränar och äter hela tiden, tänk att du inte har gått upp mer ändå..

Eller som David sa;
det finns ju ingen som ser sig på en frukostbuffé som inte tror att du har bulimi..

Tänk egentligen vad jag kan!

Jag undrar hur många kalorier själv jag
innehåller! Fattar ni hur intrerssant det är,
merparten av mina läsare gör det for sure!



Kommentarer
Postat av: Jen

:O!!! NÄE vad läskigt! Jag sa såhär till mickan igår: Mickan, tänk vad konstigt att vi inte är fetare egentligen.. Vi tränar ju inte ett skit och äter gör vi ju hela tiden.

Vi borde faktiskt rulla fram i princip! Men det kanske kommer ;D

2009-11-26 @ 17:37:23
URL: http://yennish.devote.se
Postat av: Lovisa

Det är ofta så med mina nära vänner att vi säger eller gör samma sak på samma gång!! Det är nice men scary! Trust me, för mig kommer det snart ;)

2009-11-26 @ 18:02:33
URL: http://nooffence.blogg.se/
Postat av: Frida Horneyyyyy

det finns fan ingenting finare än frukostbuffé! Skulle kunna vara pizza buffén jag nyss åt.. fast nej frukostbuffé. Ska önska mig det i julklapp!!

2009-11-28 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0