sit long, talk much, laugh often

I New York och sen här i Brighton så har jag sett en spännande sak. Det är nämligen så att det finns bänkar som är tillägnade vissa personer. Det är inga kändisar utan helt vanliga medborgare som har dött.  Jag vill gärna tro att de personerna brukade sitta på de här bänkarna. Dessutom tror jag att det bara är nice personer som får bänkar tillägnade sig själva.

Det har vuxit fram en liten avundsjuka i mig, jag vill också ha en bänk! Det går bra att dela den med någon, det vore faktiskt nästan att föredra. I så fall vill jag dela den med David som jag tror förstår vad jag menar med det här med bänkar.



Kommentarer
Postat av: David

Verkligen! Att få en bänk uppkallad efter sig skulle verkligen vara till belåtenhet! Och jag kan inte komma på någon bättre än dig att dela bänk med.

2009-11-25 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0