skönhet kommer utifrån

Jag vill gärna dela med mig av lite skönhetstips som jag följer för att få den rätta looken. Jag har följt de här i något år nu så ni får inte ge upp om det inte ger resultat direkt. Hoppas de ska funka för er också!


* Ät vad du vill, när du vill
* Börja gärna dagen med godis
* Tvätta håret max 2 ggr/vecka
* Tvätta aldrig av dig ditt smink
* Borsta håret max 2 gånger i veckan.
* Det viktigaste av allt: motionera ALDRIG!
* Kom ihåg: glass=yoggi och chips=knäckebröd
* Klipp dig när din frisörkompis säger att det är dags
* Sminka dig inte om du inte absolut måste/gärna vill
* Färga håret med hårfärg som kostar 11:50 SEK (£ 1)
* Se till att inte använda inpackning men gärna ett balsam för 11:50 SEK (£ 1)
* Drick inte för mycket vatten, då sköljer du ur viktia mineraler från kroppen utan håll dig till läsk, juice, saft, öl, vin eller sprit.

Om du följer de här enkla råden kommer du inte bara att bli snyggare utan mycket lyckligare också!




Om du vill ge dig själv en självförtroendeboost rekommenderar jag också att du omger dig med riktigt bra vänner som får dig att må bra. Tyvärr kan jag inte ge några tips på sådana. Dock har jag några riktigt bra om du vill få igång motivationen att börja ta hand om sig själv. Exempel: Svante till Beata - "ärligt nu, jag tycker verkligen inte att du är attraktiv någonstans"

 


Kommentarer
Postat av: Jon

Du är bäst och festivalsnygg hela tiden

2009-11-28 @ 15:12:06
Postat av: Svantemannen

vad kan jag säga mer än att jag önskar att jag var i brighton just nu!

2009-11-29 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0