the ugly truth

Här om dagen ställdes jag inför ett enormt svårt beslut. Att tala sanning eller ljuga en nybliven mor rakt upp i ansiktet. Jag ljög. Inte. Jag vet inte, för jag var bara tyst. Hon hade ett riktigt fult 12 dagars barn i en vagn och hon berättade för mig om det barnet precis som om jag var intresserad. Sen så sa hon "isn't she lovely, and sooo cute?" och det var hon inte så jag sa inget och gick. Så säger man faktiskt inte om sitt egna barn som dessutom såg jätteäckligt ut!

Sen kom jag nyss på att jag för första gången i mitt liv kommer att missa Kalle Anka på julafton. Men någon gång ska väl vara den första.




Btw kände jag mig gammal idag när jag kom hem och blev rörd för att Beata hade städat så fint.

Kommentarer
Postat av: Frida Horney

Om du vill kan jag spela in kalle anka och mejla till dig, seriöst :)

2009-11-30 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0