yeah right

Jag får nog tatuera in höger och vänster på mina händer eftersom jag inte kan det utantill. Men sen tänkte jag att allt skulle bli bättre när jag kom till ett land där allt var tvärtom, men icke. Nu är det värre än någonsin! Dessutom dör jag nog snart för jag har snart varit här i snart en månad och jag vet fortfarande inte åt vilket håll jag ska titta åt när jag ska gå över gatan.


Spännande saker som har hänt idag:

Jag såg två personer som var höga som hus. Eller nej, högre! Eller högare? Fucking stoned på det dåliga sättet i alla fall, ni vet snortarnäsa och uppköttade vener. Onice.

Men sen var jag nere vid havet idag och vågorna var så höga så man inte kunde gå på stranden för den fanns inte. Hade jag trillat i så hade jag dött, lätt! Men då hade jag ju sluppit dö i en trafikolycka å andra sidan.

Det blåste så sjukt mycket så jag vacklade till och nästan ramlade minst 3 gånger.




hjälper inte den som inte vet vilket som är vilket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0