you must be worth a billion bucks

Här om dagen kom jag på ett nytt livsmål! Jag ska på något sätt vara med på Perez Hiltons blogg. Det känns jävligt bra eftersom jag inte haft något särskilt mål med livet tidigare. Så nästa gång någon frågar vad jag vill göra med mitt liv så ska jag helt enkelt svara: Jag ska vara med på Perez Hiltons blogg. Bara sex stycken svenskar har lyckats innan mig så jag tänkte utvärdera lite vad jag har som inte dem har och vice versa.

De sex svenskarna är:

Robyn - en ganska svår konkurrent men samtidigt så började hon sin karriär med en cover på skvallerbytta bing bong så..
Lykke Li - förmodligen min tuffaste konkurrent men hon får ett stort minus pga att hon är med i hans blogg för att hon gjort en av låtarna till new moon.
Adam Tensta - Jag har träffat densamme men jag måste ändå säga att han inte är någonting mot mig eftersom jag har hört av säkra källor att han inte ska vara så cool som han säger och lögnare är inget kul alls!
Prinsessan Viktoria - Den tar jag lätt hem, på sätt och vis är det ju min förtjänst att hon är känd för jag finansierar/finansierade hennes hem, bil, leverne, kläder, hår, fester, djur, mat etc.
Prinsessan Madelenie - —ιι—
Alexander Skarsgård - Han är med i den sämsta serien jag någonsin sett, känd på grund av sin visserligen talangfulla far och han är faktiskt en helt vanlig svenne så jag tog visst hem den med.


Så bli inte förvånade om jag dyker upp på Perez blogg inom kort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0