Madelen Storch

Förra helgen var någon av de bästa på länge. Madelen kom hit och jag var ledig. Vi var i London på Portobello market där Hugh Grant går i Notting Hill, vi såg dock inte Hugh men vi säg några andra trevliga människor. Jag bifogar bild när jag orkar ladda in dem i datorn. Den marknaden tog upp det mesta av den dagen. Resterande delar togs upp av springnotor och slagsmål men jag tycker de förtjänar egna inlägg. Vi spenderade söndagen i Brighton så att Madelen kunde handla skor. Bland annat. Jag själv var fattig och handlade inte så mycket men jag var glad ändå. Vi satt lite på stranden också, det var verkligen sjukt fint väder här i helgen. Goda nyheter fick jag på sms här om dagen också, hon kommer hit igen den 23 februari!

Jag har hittat en väldigt bra restaurang som jag tycker vi ska prova. Man betalar 10 pund sen så får man äta så mycket man vill. Alltså en buffé. MEN man sitter bara ner sen så kommer buffén till en!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0