ondska

Varje rast läser jag tidningen på jobbet (the Times, the Sun, the Observer osv) Det gör mig till ganska allmänbildad. Skulle man kunna tro men icke. Fy fan vad trött jag är på Great Britain ibland. ALLTING som är dåligt som har hänt i världen är antingen muslimernas eller Al Quaidas fel. Så himla trist att detta börjar bli USA 2. En annan iakktagelse är alla artiklar om brittiska soldater som har dött i kriget i Afghanistan och Irak. Om hur synd det är om de som dött men hur modiga de var.

Jag tycker inte synd om dem. Jag tycker synd om de civila i Irak och Afghanistan som får sina famlijer mördade och sina hem sönderbombade. Vad beträffar de Brittiska soldaterna tycker jag de får vad de förtjänar. Synden straffar sig själv, den som illa gör han illa dör, som man bäddar får man ligga. Jag kan fortsätta i all evighet.


Kommentarer
Postat av: Jen

Vid det här laget har ju vi konstaterat att karlshamnarna bara inte kan sjunka lägre. Lovisa, du och jag brukar inte ha fel, men vi hade fel. Det fanns ytterligare en lägre nivå och här är den: http://karlshamn2010.blogspot.com/

2010-02-16 @ 00:35:03
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0