Slagsmålsklubben

Jag vet inte om jag ser provocerande ut även när jag inte medvetet provocerat men kanske. Eftersom när jag och Madde var ute i lördags, Herman klarade inte riktigt pressen av förfesten så vi fick dra ut själva, så fick jag seriöst stryk. Jag slåss inte så jag kunde ju inte så tillbaka vilket jag tycker jag mig väldigt ärofull. Liksom Bamse och.. det är typ bara Bamse som inte slåss nuförtiden. Slagsmålet gick till på följande vis: Jag dansade, sedan kom det upp två kvinnor till mig, jag säger kvinnor eftersom de var ca 30 (!) och jag dansade i deras ”zon” tydligen. Så de drog mig i håret och drog stryptag. Jag skrattade, tror jag. Det gjorde lite ont men smärta är ju övergående. Sedan dansade jag vidare på lite andra ställen som inte var deras zon.

Sen skulle de gå, vakterna blev ju lite kinkiga så de gjorde fula miner åt mig och sa något otrevligt jag inte kunde höra och sedan log dem. Jag kände att nu var det dags att räcka ett av mina första face-to-face ”fuckyou” så jag gjorde det. Och då fick jag stryk igen. Sen gick dem äntligen. Jag fick inte så många märken men ett litet sår på kinden i alla fall som jag visade på jobbet nästa dag. Hela poängen med detta inlägget är att jag vann för att jag inte slogs.


Kommentarer
Postat av: Jon

GandhiLovisa <3

2010-02-14 @ 13:43:58
Postat av: Frida H

Igår såg jag Tobbe, jag hoppas du kommer ihåg tobbe. Det kanske inte så kul att jag alltid tänker på dig när jag ser Tobbe, fast om jag ska vara ärlig tycker jag det är ganska kul. Imon åker jag till London! Tjingeling

2010-02-14 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0