Springnota

När jag och Madde kom till London på lördagen så var vi hungriga så vi gick till Yo! Sushi och åt. Servicen var verkligen utmärkt och vi åt sushi från rullband. Sen skulle vi betala men det och vi fick notan. Den var inte överdriven man samtidigt inget jag gärna spottar upp varje dag. Men när vi gick till utgången och skulle betala så var det var ta mig fan ingen som ville ta emot våra pengar. Vi hade lite bråttom dessutom så vi fick helt enkelt lov att gå. Sen sprang vi. Så att vi skulle hinna i tid till tunnelbanan. Senare i veckan hade de en diskussion på jobbet hur illa det var med springnotor. Jag höll ju med såklart. Men inom mig och Madde har något återuppväckts, detta var nämligen inte första gången!


Kommentarer
Postat av: madelen storch

och säkerligen inte sista gången!;)

2010-02-13 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0