visiter

Nästa vecka kommer Madelen igen. Så himla kul, ni fattar inte vad bra det är! Och här kommer också en liten hint till famlij och övriga vänner. Madelen har varit här två gånger under tiden som tidigare nämda inte ens varit här en enda gång. Men så kommer ju Lisa, Elisabeth, Elisaberth, Bettan Samuelsson hit vecka 10 och jag tror mig veta att det kommer att bli historiskt. vecka 11 kommer pappa och Gustaf och vecka 14 kommer mamma. Så jag har bara massa besök hela tiden. Himla kul! Alltså på riktigt nu, jag är så himla glad för det!


Kommentarer
Postat av: Frida Horneeeeey

Om ni kommer till London får ni jättegärna höra av er. Ifall ni vill ;) Miss some comapny från home ;)

2010-02-21 @ 22:48:11
URL: http://londonliv.bloggresa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0