att uppskatta det lilla

Jag kan nog inte beskriva min mättnad just nu. Alltså jag är så jävla mätt. Rätt nära att spy men jag har inte nått ända fram idag. En gång vet jag att Jennifer var väldigt mätt, det var på nyår hemma hos Lisa. Jag kommer ihåg att hon ringde mig som var i Dalarna och berättade hur mätt hon var.

Idag var jag på en pub och drack öl. Öl gör en kissnödig och att gå på toa ikväll var så himla trevligt! Toan på baren var nämligen helt täckt av graffiti som man kunde sitta och kolla på. Sjukt snyggt! Jag uppskattar verkligen min förmåga att uppskatta det lilla.

Kommentarer
Postat av: Jen

Det minns jag också och jag kommer minnas det till den dagen jag dör. Jag var så mätt att det värkte i revbenen! Innan dess och efter har det funnits gånger när jag varit nästan lika mätt, men bara nästan!

2010-01-06 @ 14:22:01
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0