benontet är förklarat

När jag har druckit alkohol, så får jag utan undantag ont i benen dagen efter. Alltså har jag haft det idag. De jag berättar detta för brukar berätta att de också får åkommor dagen efter. Sedan säger de att min benvärk kommer från allt dansande/springande/hoppande föregående kväll. Jag protesterar alltid. Men så äntligen kom dagen jag väntat på. Det är nu vetenskapligt bevisat att benvärken kommer ifrån alkoholen och inget annat. Men allt har en baksida och för att motbevisa alla måste jag avslöja en lite pinsam sak som hänt mig och Beata. Det var nämligen så att vi skulle ut här i Brighton så vi köpte 3 stycken cider var. Detta var inga xider som för övrigt är för klenisar utan detta var 8.2 % vill jag minnas. Vi drack tre var sedan däckade vi i sängen. Vi var så fulla att vi inte ens kunde gå ut. Och vad tror ni hände nästa dag, jo jag hade ont i benen. Och vi hade suttit i sängen och druckit cider. Där fick ni!


Kommentarer
Postat av: Frida H

men jaaa!! Baksmällan sätter sig alltid i benen1

2010-01-02 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0