celebrity big brother

Igår slog jag på tvn och till min stora lycka var det celebrity big brother. Tror det var första avsnittet för alla kom in i huset och så. Låt mig ta det från början.

Först kom Stephen Baldwin in, en ganska högt ansett amerikansk skådespelare in 40-årsåldern. Han var lugn som en filbunke hela tiden. Sen började folk droppa in, en tjej som jag uppfattade som någon lokal engelska förmåga. Vet inte vem hon var. Stimmig som tusan i alla fall. Alex någonting, dejtar Katie ”Jordan” Price så det är vad han är känd för. Hade solduschat eller missbrukat brun utan sol. Två äldre damer plastiskopererade till tusen. Sedan kom någon 21- årig undernärd ryss som hade dejtat någon från Rolling Stones. Sedan kom Lady Sovereign, en ultrakaxik kvinnlig rappare från London och därefter kom en mörkhyad man med gult hår som presenterade sig som SÅNGARE inte rappade. Cisco eller något sådant hette han. Jag har säkert glömt någon men sedan, sist och faktiskt minst känd äntrade ingen mindre Basshunter huset! Ni kan ju förstå min lycka! Han presenterade sig som Jonas någonting och sa att han var producent, DJ, sångare och låtskrivare. Detta kommer jag att följa!



Vår svenska stolthet i mitten!


Kommentarer
Postat av: Frida H

VAAA!?!?! Det vill jag också seeeee ju!!!!!!!!

2010-01-05 @ 12:23:32
Postat av: Jen

nej men för fan...

hoppas han blir mobbad.

2010-01-05 @ 14:10:35
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0